5 Aprel TƏLƏBƏLƏRİN QAZANC ƏLDƏ EDƏ BİLƏCƏYİ 10 RƏQƏMSAL BACARIQ

Son 10 ildə, sənaye sahələrindəki şirkətlər öz əməliyyatları və proseslərini rəqəmsallaşdırdılar. İndi belə, müəssisələr iş axınını rahatlaşdırmaq və təchizat zəncirlərini düzəltmək üçün süni intellekt işlədirlər. Nəticədə, bugünkü işəgötürənlər, kütlədən ayrılmalarına kömək etmək üçün ixtisaslaşmış bacarıqlara ehtiyac duyurlar.

Bir sıra kolleclər, universitetlər və təhsil təchizatçıları rəqəmsal biliklərə artan tələbatı ödəmək üçün öz tədris planlarını dəyişdirmiş və ya genişləndirmiş olsalar da, bir çox müəllimlər tələbə ehtiyaclarını təmin etmək üçün mübarizə aparırlar.

Bu yazıda, pedaqoq portfoliosunda tələbə və sənaye ehtiyaclarını qarşılamaq üçün 10 əsas rəqəmsal bacarıqlar araşdırılır.

 

1. Sosial Media

Son araşdırmalara görə, dünyada 2.7 milyard aktiv sosial media istifadəçisi var. Bunlardan 2,5 milyardı mobil cihazlarda aktiv istifadəçilərdir. Bu rəqəmlər yalnız bir il ərzində mobil sosial istifadəçilərə 30% artım göstərir və bu, ilbəil artmaqda olan proqnozlaşdırılır.

Sosial medianı səmərəli şəkildə anlamaq və istifadə etmək qabiliyyəti hər bir peşəkarın əsas bacarığıdır. Sosial media marketinqi, tweet və ya Facebook yeniləmələrindən kənara çıxır; bu markalar, təsir göstərənlər və istehlakçılar arasında dinamik əlaqəni başa düşməklə əlaqəlidir. Qısaca desək, müəssisələrin potensial çevrilmə üçün veb-saytına və ya məhsullarına trafik çəkməklə müştərilərə çatması lazımdı.

Sosial media bizim cəmiyyətimizin tərkibinə daxil olub, məzmunun yaradıcıları və istehlakçıları arasında informasiya və informasiya axınının əsas mənbəyidir. Sosial medianın təsirini anlayan pedaqoqlar, məzunları dəyərli və tətbiq olunan bacarıqlarla təmin etmək üçün hər bir platformanın incəliklərini və cəmiyyətdə nişanlanmanın maksimum səviyyəsini artırmaq üçün potensial təsirini başa düşməlidir.

 

2. Axtarış Mühərriki Marketinqi (Social Media Marketing (SEM))

Sosial media ilə yanaşı kənarda SE, marketoloqların etibar etdiyi ən əhəmiyyətli sahələrdən biridir. Müqayisə üçün, gündə 6.5 milyarddan çox SEM nəticəsi Google trafiki ilə ötürülür ki, bu da həmin trafikin 77 faizini təşkil edir.

SEM bacarığı olan tələbələr ,əsasən, ödənişli reklam vasitəsi ilə bir şirkətin veb səhifəsinin görüntüləməsini bir axtarış mühərrikində (məsələn, Google) artıra bilər. Beləcə, biznes axtarış nəticələri səhifəsindən qiymətli veb-trafikə cəlb edəcək.

SEM istifadə edərək, tələbələr 6.5 milyard axtarış trafikinin bir hissəsini ələ ala biləcəklər. Buna görə marketoloqlar, Content Manager (Məzmun Meneceri) və vebmasterlər mümkün olan ən yüksək çevriliş dərəcələrinin təmin etmək üçün, veb səhifələrini və reklam kampaniyalarını optimallaşdırmaq üçün çox vaxt sərf edirlər.

Çox şirkət məhsulları və ya xidmətləri satmaqla maraqlanır. Bu səbəbdən  brendlərin rəqibləri arasında onlayn olması vacibdir. İş axtaranlar, iş funksiyasının daha geniş kontekstini başa düşə bilirlərsə, axtarış marketinqinin haqqında biliyə malik olmalıdırlar.

 

3. Analitika

"Forbes"-in məlumatına görə, marketoloqların yalnız 22% -i məlumat bazasına malik marketinq təşəbbüslərinin əhəmiyyətli nəticələr əldə etdiyini iddia edirlər.

İdarəetmə təhsili sahəsində lider olan və müasir idarəetmənin təsisçisi olaraq tanınan Peter Drucker deyir:

       "Əgər onu ölçə bilmirsinizsə, onu idarə edə bilməzsiniz."

Data təhlili əsasən tələbələrə vəzifələrində təhsilli və məlumatlara əsaslanan qərarlar verməyə imkan verir. Nömrələr bir kampaniyanın müvəffəqiyyətli olub olmadığını və neçə faiz olduğunu müəyyənləşdirir. Analitikanın açarı növbəti kampaniyanın təkmilləşdirilməsi üçün məlumatların toplanması və ölçülməsini bilməkdir. Şirkətlər qiymətli marketinq dollarlarını tendensiyalara və ya instinktlərə sərf etmək istəmirlər. Hər şey  kampaniyanın effektivliyini maksimum dərəcədə artırmaq və investisiyaların qaytarılmasını optimallaşdırmaqdır.

Analitika SEM ilə əl-ələ gedər. Bu iki tamamlayıcı bacarıq, istehlakçıların istədiklərini və onların diqqətini ən yaxşı necə çəkib saxlayacaqlarını başa salmaq üçün birlikdə işləyir.

 

4. Kontent Marketinq

Məzmun bir çox formada gəlir - blog yazıları, videolar, podkastlar, infoqrafiya, hətta sosial media statusu yeniləmələri.

Marketoloqlar açar sözlər və reklam kampaniyalarını optimallaşdırmaq üçün vaxt sərf edə bilərlər, lakin məzmun hələ də padşahdır. Bu səbəbdən, bir veb sayt və ya sosial media səhifəsi məzmunu ilə idarə olunur və o olmadan, müştərilərin bir məhsul və ya xidmətin faydalarını anlamaq üçün heç bir yolu yoxdur.

Məzmun marka biliklərini sürətləndirmək üçün vacibdir və fikir liderləri kimi marka və ya təsir yarada bilər. Buna görə yeni işəgötürənlərin yalnız məzmun deyil, eyni zamanda açar söz araşdırmaqla əlaqəli olan və strategiyanı optimallaşdırmanın vacibliyini anlamaları lazımdır.

 

5. E-poçt

Potensialı əldə etmək və saxlamaq üçün ən yaxşı yollardan biri yoxlanılmış və test edilmiş üsulla həyata keçirilir: e-poçt.

E-poçt birbaşa marketinqin ən qədim formalarından biridir və hələ də müştərinin əldə edilməsi və saxlanılmasında bir yumruq əmələ gətirir. Başlanğıclardan çox milli şirkətlərə qədər e-poçt bir çox uğurlu kampaniyanın başladılmasına kömək olur.

Ancaq heç bir səhv etməyin, e-poçt marketinqi özü bir sənət formasıdır. Təcrübəli rəqəmsal marketoloq bilir ki, hər bir mərhələ diqqətlə planlaşdırılmalıdır.

İstifadəçiləri əldə tutmaq və əlaqəni saxlamaq üçün veb-sayta yerləşdirilmə daxil olmaqla, qeydiyyat səhifəsindən ilk salamlama e-poçtuna qədər hər addım optimallaşdırılmalıdır.

İnsanlar sosial media hesablarını və ya ev ünvanlarını dəyişdirə bilər, lakin insanlar elektron poçt ünvanlarını dəyişdirməyə meylli deyillər. Buna görə, istehlakçılarla birbaşa əlaqə qurmaq üçün elektron poçtun gücünü anlayan mütəxəssislərin yüksək tələbidir.

Belə pedaqoqlar e-poçtu köhnə bir vasitə kimi diskvalifikasiya etməməlidirlər, bunun əvəzinə tələbələri e-poçtdan istifadə etmək yollarını yenidən düşünməyə dəvət edərlər.

 

6. Mobil

"We Are Sosial and Hootsuite"-nin son hesabatına görə, mobil telefon istifadə edən dünya əhalisinin təxminən üçdə iki hissəsi ilə mobil bağlantı artmağa davam edir və bütün aktiv əlaqələrin 55% -i smartfonlar ilə bağlıdır. Smartfon alış-verişi indi desktop alış-verişini üstələyir.

Bu dəyişikliyin təsirini başa düşmək üçün yalnız Google-a baxmaq lazımdır. Dünyanın ən böyük axtarış mühərriki provayderi, mobil internet saytlarının istifadəçiliyinin və sürətinin sınanması üçün səmərəli bir mobil web tətbiqini yaratmışdır. Mobil telefonla əlaqəli bir veb səhifəsinə sahib olmaq,desktoplara çıxışı olmayan istehlakçılar arasında axtarış imkanınızı artıra bilər.

İşəgötürənlər bu məlumatları mobil axtarış və istifadəçi təcrübələrindəki son inkişaflardan istifadə etmək üçün kampaniyaları optimallaşdıraraq istifadə edə bilərlər.

 

7. Strategiya və planlaşdırma

Marketinq gündəmində strateji planlaşdırma işlərini təşkil edən müəssisələr, uzun müddətdə ölçülə bilən nəticələri görə bilərlər. Müvəqqəti olaraq planlaşdırmaq əvəzinə, rəqəmsal marketoloqlar analitik və ölçülmüş SEO məlumatlarına əsaslanan kampaniyaları yaratmalı və həyata keçirməlidirlər.

Məsələn, müəyyən KPI-lərin müəyyən edilməsi və hər bir göstəricinin ölçülməsi üçün üsulların müəyyən edilməsi marketoloqun hesabat verməyə davam etməsinə kömək edə bilər. Həmçinin, keçmiş kampaniyaları təhlil etmələri və hansı metrikin ölçməyə layiq olduğunu qərar vermələri vacibdir.

Tədbirləri perspektivə qoymaq üçün strategiya və planlaşdırma təşkilatlarda - ABŞ-da peçəkarların 58% -i, Böyük Britaniyada 55%, İrlandiyada isə 42% -inə görə ,aparıcı qabiliyyətlərin çatışmazlığıdır.

Rəqəmsal strategiyanı necə planlaşdırmaq və həyata keçirməyə dair bacarıqları təmin etməklə, yeni rollar axtaran məzunlar,az və ya heç bir məlumatı olmayan yaşıdları ilə müqayisədə üstünlük əldə edəcəklər.

 

8. Sosial Satış

Müştərilərlə əlaqə yaratmaq və onları cəlb etmək üçün satış peşəkarları gözləntilərin onlayn olduğu yerdə  olmalıdır. Sosial satış,onu istifadə edən satıcılar üçün dəyərini sübut etdiyinə görə ən yaxşı satış işçilərinin 90% -i sosial satış vasitələrini uğurla istifadə edir-yeni  işəgötürənlərin satış texnologiyalarını istifadə etmə təcrübəsinə sahib olması getdikcə daha vacib hala çevrilir.

Sənaye daxilində müəssisələr, eləcə də, e-poçt izləmə vasitələri, məhsuldarlıq tətbiqləri və satış zəkası proqramları kimi bir CRM-dən artıq və daha yeni 'satış yığın' texnologiyasına investisiya edən sosial satışın əhəmiyyətini başa düşməyə başlayır. Hər şeydən əvvəl, sosial satış alətlərinin,xüsusilə də, ən yaxşı performans sərgilərində istehlakçılarla əlaqədə olmaq və onları cəlb etməkdə çox effektli olduğu görünür.

Əslində,LinkedIn görə, satış mütəxəsislərinin 70% -dən çoxu LinkedIn, Twitter və Facebook kimi ictimai satış vasitələrindən istifadə edir və bunların gəlir üzərində ən yüksək təsirə malik olduğunu düşünür.

Təşkilatlar üçün ,nisbətən, yeni bir arena olaraq, sənaye ilə uyğunlaşan təlimlər keçmək, qiymətli və çox rəğbət görən vasitələrlə satış karyerasını aparmaq istəyən hər bir tələbəyə köməklik göstərəcəkdir.

 

9. Pay-Per-Click Marketing (PPC)

"Econsultancy"-ə görə, müəssisələrin yalnız 22% onların mövcud dönüşüm dərəcələrindən razıdırlar. Bundan əlavə, müştəriləri əldə etmək üçün xərclənən hər 92 dollar üçün,yalnız 1 dollar onların dönüşümü üçün istifadə olunur.

Beləliklə, PPC markaların tez bir zamanda trafikə çıxması üçün məşhur bir yoldur. Böyük büdcəsi olan şirkətlər axtarış nəticəsinin Google-ın ilk səhifəsində görünməsini asanlıqla təmin edə bilir və beləliklə kütləvi axtarış mühərriki trafikini təmin edir. Məşhur bir PPC reklam modeli Google-un çox özəl AdWords proqramıdır.

Rəqəmsal olaraq ixtisaslı iş axtaranlar üçün, təəssüratların, başa çatmanın, 1 klik üçün qiymətin və klikləmə dərəcələrinin nə mənaya gəldiyini anlamaq , müsahibələr zamanı dərhal onları həmyaşıdlarından ayıracaq.

 

10. Video

Rəqəmsal kontekstdə, video YouTube-da bir əyləncə növü olmaqdan çıxıb böyük bir sosial media məzmunu idarəedicisinə dönmüşdür. Hal hazırda Snapchat artıq güclü və nüfuzlu bir platformadır və Facebook Instagram'ın hekayələrində video istifadə edir.

 

Müəllif: Ayaz Kərimov

    Materiallar

  • Məqalələr