İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi

Rəqəmsal Marketinq və PR

KURSUN MÜDDƏTİ:

16 dərs (48 saat )

KURSUN VAXTI:

15:00-18:00 - həftə içi 2 dəfə

TƏLİMÇİ:

Kənan Rəhimov - Biznes ekspert

Samirə Rüstəmova - PR ekspert



KİM İŞTİRAK EDƏ BİLƏR?

  • Marketinq üzrə mütəxəssislər,

  • PR üzrə mütəxəssislər,

  • Reklam üzrə mütəxəssislər,

  • SMM sahəsində çalışan şəxslər,

  • Bu sahədə çalışmaq istəyən şəxslər.

KURSUN MƏQSƏDİ:

Kursda aşağıdakı biliklər öyrənilir:

  • Real layihələrdə rəqəmsal texnologiyanın öyrənilməsi;
  • Rəqamsal Marketinq üzrə Layihənin hazırlanması;
  • Branding, Korporativ Strategiyanın idarə edilməsı;
  • Sosial Şəbəkələrin vasitəsi ilə PR layihənin təşkili.
  • Biznesin rəqəmsal mühitdə tanıtımı və marketinqi

TƏLİM PROQRAMI:

    Təlim aşağıdakı mövzular üzrə dərslərdən ibarətdir:

    • Rəqəmsal dünyada Marketinq və PR trendləri, Targetinq
    • Sosial Media Marketinq – Facebook, Instagram, Linkedin
    • Google-da qeydiyyat və "AD" Reklam: "SEO" və "SEM"
    • E-mail və messencer proqramları - Kommunikasiya Kanalları
    • Aktiv hərəkətlərə çağırış – “Call to Action” – "One Click"
    • Nüfuzun idarə edilməsi - Spin-Doktor, Rəqiblərdən fərqlənmə
    • Korporativ mədəniyyət - 1-ci şəxsin Brendi;
    • Brendinq - Şirkətin İmici, Korporativ Standart, İctimai rəy
    • Reklam, virus marketinqi – şəbəkə ilə işləmə mexanizmi
    • Müştərilərin loyallığının artırılması – “CRM” - Bonuslar, Kartlar
    • Müştəri Avatarı – sizin məhsulu ən çox istifadə edənlər
    • Marketinq strategiyasının hazırlanması - Effektivlik meyarları
    • Satışların stimullaşdırılması - Satış Planı, Marketinq büdcəsi
    • Biznes reputasiya — xeyriyyəçilik, həmkarlarla əməkdaşlıq
    • “Success Story” – Müştərilərin rəy paylaşmağa sövq edilməsi
    • Monitorinq – ictimayətin Brend barədə rəylərinin nəzarəti

     

    Tədrisə daxildir:

    • SMM büdcəsinin təyin olunması;
    • Büdcənin maksimum effektli istifadəsi qaydalarının hazırlanması;
    • SMM üzrə hesabatlarım hazırlanması;
    • Sosial media kanalları v0asitəsilə yeni müştərilərin cəlb olunması;
    • Müştəri ilə ünsiyyət vasitələrinin qurulması;
    • Media monitorinqlərin həyata keçirilməsi və hesabatlar.

TƏDRİS METODU VƏ MATERİALLAR:

    Tədris metodu:

    • Tədris zamanı öz layihənizi hazırlayacaqsınız!
    • Bu təlim 80% praktiki tapşırıq və məşğələlərdən ibarətdir.

    Materiallar:

    • Video çəkiliş - praktiki dərslər (İKT LAB-ın ən müasir multimedia mərkəzi)
    • Mövzular üzrə təqdimatlar – təlimçilər nümunələr göstərir, iştirakçılar öz layihələrini hazırlayır

SERTİFİKATLAR:

    • Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin və İKT LAB Tətbiq və Tədris Mərkəzi-nin Dövlət Statuslu Sertifikatı
    • Müvəffəqiyyətlə bitirən və tədrisin sonunda öz Biznes Planını təqdim edən məzunlara peşəkar Diplomu veriləcək, xüsusi kadr ehtiyatı siyahısına daxil ediləcək - partner müəssisələrdə karyerasını inkişaf etdirmək üçün dəstək göstəriləcək.

` `