İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi

Rəqəmsal Marketinq

KURSUN MÜDDƏTİ:

3 ay (24 dərs)

KURSUN VAXTI:

TƏLİMÇİ:

Ellada Mustafayeva



KİM İŞTİRAK EDƏ BİLƏR?

  • Sosial media ilə işləyən şəxslər;
  • Reklam mütəxəssisləri

KURSUN MƏQSƏDİ:

Kursda aşağıdakı biliklər öyrənilir:

  • Branding, korporativ məzmunun hazırlanması və idarə olunması;
  • SMM büdcəsinin təyin olunması, büdcənin maksimum effektli istifadəsi qaydalarının hazırlanması;
  • SMM üzrə hesabatlarım hazırlanması;
  • Sosial media kanalları vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb olunması və müştəri ilə ünsiyyət;
  • Media monitorinqlərin həyata keçirilməsi

TƏLİM PROQRAMI:

    Təlim aşağıdakı mövzular üzrə dərslərdən ibarətdir:

    • Rəqəmsal dünyada marketinq və PR
    • Sosial mediada marketinq – Facebook
    • GOOGLE-da reklam: SEO və SEM
    • E-mail və messencer proqramları vasitəsilə marketinq
    • Mobil marketinqdən istifadə mexanizmi
    • Branding - Şirkətinizin imicin artırması
    • Reklam, viral – hədəf auditoriyası ilə işləmə mexanizmi
    • Effektiv marketinq strategiyasının hazırlanması. Statistika və Analitika

TƏDRİS METODU VƏ MATERİALLAR:

    Tədris metodu:

    • Təlimçi rəhbərliyi ilə nəzəri və praktiki dərslər

    Materiallar:

    • Videodərslər (e-training.az portalı vasitəsilə dərslərə çıxış)
    • Mövzular üzrə təqdimatlar – Azərbaycan dilində

SERTİFİKATLAR:

    • Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin və “İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi”-nin sertifikatı