İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi

Satış texnologiyaları

KURSUN MÜDDƏTİ:

1 ay (12 dərs)

KURSUN VAXTI:

19:00-21:00 – həftə içi

TƏLİMÇİ:

Ramil Abdulov



KİM İŞTİRAK EDƏ BİLƏR?

  • Satış menecerləri;
  • Satış üzrə konsultantlar;
  • Satış agentləri və nümayəndələri;
  • Salon administratorları;
  • Satış menecerinin köməkçiləri;
  • Satış mütəxəssisləri;
  • Satış üçün lazımı biliklər əldə etmək istəyən yeni mütəxəssislər;
  • Korporativ və pərakəndə satış ilə məşğul olan hər kəs

Qeyd: Bu təlim marketinq mütəxəssisləri üçün nəzərdə tutulmur.

KURSUN MƏQSƏDİ:

Bu təlim satış texnologiyaları üzrə lazım olan bütün zəruri bilikləri sizə verəcəkdir. Təlim texnologiyalar sahəsində fəaliyyət göstərən menecerlər üçün maksimum faydalı olacaqdır.

 

Kursda aşağıdakı biliklər öyrənilir:

  • Müştəri ilə ilkin kontaktın yaradılması;
  • Satış bazasının tərtib olunması;
  • Satış planın tərtib olunması;
  • Satış tapşırıqlarının düzgün müəyyən edilməsi;
  • Planlaşdırılmış satışın maksimum səviyyədə yerinə yetirilməsi;
  • Telefon zəngləri texnikası;
  • B2B və B2C satış;
  • Biznes görüşlər zamanı davranış;
  • “Sales funnel” texnikası;
  • Satış strategiyasının optimallaşdırıması;
  • Müştəri etirazları ilə iş və həlli

TƏLİM PROQRAMI:

    Təlim aşağıdakı mövzular üzrə dərslərdən ibarətdir:

    1. Kursun məqsədi, Tanışlıq
    2. Satış menecerinin lazımı personal effektiv cəhətləri: mütləq biliklər, özünün aparma qaydaları və kompetensiyalar
    3. Satış mərhələləri
    4. Satış mərhlələrinin tam dövriyyəsi
    5. Cross-selling & Up-selling
    6. B2B & B2C

      Praktika 1: Satışın tam mərhələli dövrü
       
    7. Bizim müştəri kimdi – sifarişçinin tam portreti və lazımı audotoriya
    8. Müştərini cəlb etmə və saxlama strategiyası
    9. Müştərilərin klassifikasıyası və hər tip müştəri ilə özünün aparma qaydaları
    10. Alış və Satış arasında fərq
    11. Müştəri bazasının formalaşdırılması: ilkin kontaktları hardan götürmək və onlarla işi necə təşkil etmək
    12. CRM, networking imkanları və veb-texnologiyalar köməyi ilə müştəri axtarışı
    13. Marketinqin satışda rolu – passiv satışlar
    14. Psixoloji hazırlıq: özünü uğura necə hazırlamalı
    15. Müştəri ilə ilk telefon əlaqəsi: “tilova” salma və özünə maraq yaratma
    16. Müştərinin etirazlarına qarşı çıxmaq: «Bizə heçnə lazım deyil», «bizdə hər şey var», «məlluatı e-mail ilə göndərin» və s. və bu kimi arqumenrlərlə mübarizə
    17. Neverbal məllumat özəyi: poza, jetslər, mimika
    18. Təqdimat zamanı düzgün sözlərdən istifadə və düzgün davranış.
    19. Telefon danışığı zamanı üstünlük əldə etmək: müştərini istədiyiniz nəticəyə gətirmə
    20. “Golden Silence”

       Praktika 2: Danışıqların aparılması
       
    21. Satış planı
    22. Satış “burulğanının” təşkili və anlayışı
    23. İlkin əlaqə üçün lazım olan: tanışlıq, komplement, təşəkkür, birgə maraq, hədiyya, məqsədli giriş və s.
    24. Müştərinin öz tələbini ona anlatmaq
    25. Rəqiblərdən necə fərqlənməli və müştərini bizim məhsula/xidmətə emosianal səviyyədə maraq oyatmaq
    26. Müştərinin alış motivini tapmaq
    27. Satılan Məhsulu/xisməti müştərinin xeyrinə çevirib maraq oyatmaq
    28. Narazılıq zamanı satış mütəxəssinin əsas səhvləri
    29. Narazılıq ilə işləmə alqoritmi
    30. “Qurbağa” effekti

      Praktika 3: 2 qrup satışın təşkili (Sifarişçi Satıcı)

TƏDRİS METODU VƏ MATERİALLAR:

    Tədris metodu:

    • Təlimçi rəhbərliyi ilə nəzəri və praktiki dərslər
    • Praktiki məşğələlər
    • Komanda oyunları

    Materiallar:

    • Videodərslər (e-training.az portalı vasitəsilə dərslərə çıxış)
    • Mövzular üzrə təqdimatlar – Azərbaycan dilində
    • İnternet resurslar

SERTİFİKATLAR:

    • Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin “İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi”-nin sertifikatı