İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi

İntensiv ofis

KURSUN MÜDDƏTİ:

2 ay (16 dərs)

KURSUN VAXTI:

15:00-17:00 – həftə içi

19:00-21:00 – həftə içi

TƏLİMÇİ:

Elçin Tarverdiyev (MOS)

Rahilə Həsənova (MOS)



KİM İŞTİRAK EDƏ BİLƏR?

  • Ofis proqramı üzrə biliklərə yiyələnmək istəyən yeni mütəxəssislər;
  • Ofis işçiləri;
  • Microsoft Office Specialist (MOS) sertifikatına hazırlaşan şəxslər

KURSUN MƏQSƏDİ:

Kursda aşağıdakı biliklər öyrənilir:

  • Təşkilatlarda istifadə olunan kargüzarlıq qaydaları;
  • Sənədlərin hazırlanması bilikləri;
  • Mürəkkəb hesabatların ən qısa vaxtda hazırlanması;
  • Hesablamaların və hesabatların avtomatlaşdırılması;
  • Biznesin mövcud durumunu hesabatlarda görmə imkanı;
  • Böyük verilənlər üzərində işləmək imkanı;
  • Mürəkkəb funksiyaları yazmaqla hesablama işlərini daha da asanlaşdırmaq;
  • Təqdimatların hazırlanması qaydaları

Aşağıdakı beynəlxalq setifikat imtahanına hazırlıq:

  • Microsoft Office Specialist (MOS);

TƏLİM PROQRAMI:

    I. MS Word:
     

    DƏRS 1

    • Home lent tabı : Clipboard \ Font \ Paragraph \ Editing \ bölmələrinin izahı.
    • İnsert lent tabı : Tables \ İllustrations \ Comments \ Header-Footer \ Text \ Symbols bölmələrinin izahı
    • Customize Ribbon – Quick Access Toolbar

     

    DƏRS 2

    • Home lent tabı : Styles bölməsi – Sillabus necə hazırlanır
    • Reference lent tabı : Table of content bölməsi – Sillabusun əlavəsi
    • İnsert - Pages bölməsi – Üz qabığı ( cover page ) necə hazırlanır
    • Design lent tabı : Document Formatting \ Page background bölmələri
    • Page Layout lent tabı : Page setup \ paragraph bölmələrinin izahı

     

    DƏRS 3

    • References lent tabı : Footnotes \ Citations Bibliography \ Captions \ İndex \ Table of Authorities bölmələrinin izahı
    • Review lent tabı : Proofing \ Language \ Comments \ Tracking \ Changes \ Compare \ bölmələrinin izahı
    • Protect \ Restrict Editing document

     

    DƏRS 4

    • Mailings lent tabı : Start mail Merge \ Write İnsert Fields \ Prieview Results bölmələrinin izahı
    • View lent tabı : Views \ Page Movement \ Show \ Zoom \ Window bölmələrinin izahı

     

    II. MS Excel

    DƏRS 1

    • Microsoft Excel 2013 cədvəl prossesorunun proqram pəncərəsi haqqında ümumi məlumat.
    • İşvərəqində sətir(row), sütün(column),xana(cell), diapazon anlayışları.
    • İşvərəqinin (workbook) necə yaradılması,necə açılması(open) və necə yaddaşa verilməsi(save).
    • Daha sonra məlumat (data) işci sahəyə necə əlavə olunur,necə seçilir və necə silinir.
    • Sürətli Müraciət Paneli (Quick Access Toolbar) ilə işləmək.
    • “Undo”,”Redo”dan necə istifadə olunur.
    • Home Lent Tabı - Clipboard bölməsi :Kəsmək (cut), yapışdırmaq (paste) və kopyalamaq (copy) funksiyalarının istifadəsi.
    • Format Painter necə istifadə olunur.
    • Home lent tabının Font bölməsi
    • Home lent tabının Alignment bölməsi

     

    DƏRS 2

    • İşvərəqinə sətir \ sütun əlavə olunması ( İnsert Row \ Column). Həmçinin sətir, sütunlar necə silinir.(Delete Row Column)
    • İşvərəqində sətir və sütunların ölçülərinin dəyişdirilməsi.( Row Height-Column Width)
    • “Find” və “Replace” necə istifadə olunur.
    • Həmçinin sətir \ sütunların gizlədilməsi (hide) və geri qaytarılması (unhide)
    • Təmizləmə (Clear) necə istifadə olunur. (Clear-All\Format\Contents)
    • Home lent tabının Number bölməsi. (xanaların formatlaşdırılması \ pul vahidi)
    • Lent tabları \ Menyuların gizlədilməsi geri gətirilməsi. (Auto-hide Ribbon \ Show tabs)
    • İş vərəqində sadə hesablamaların aparılması. Nisbi xana anlayışı

     

    DƏRS 3

    • Avtomatik doldurma əməliyyatları ( AutoFill) (AutoComplete)
    • FlashFill necə istifadə olunur + Across Worksheet
    • AutoSum əməliyyatları, seçilmiş xanaların cəmi,ədədi ortası,sayı,ən böyüyü,ən kiçiyinin hesablanması .(SUM,AVERAGE,COUNT,MAX,MİN)
    • 3D SUM
    • Faiz necə istifadə olunur.Bir dəyərin % artımını və ya azalmasını tapmaq.
    • Şablon xana stilləri. (Cell styles)
    • Mətn funksiyalarından : Left – Right – Mid – Trim.
    • Custom LIST

     

    DƏRS 4

    • Məlumatların sıralanması (sort).
    • CUSTOM SORT necə istifadə olunur.
    • Süzgəc əməliyyatı (FİLTER).
    • İşvərəqinin sayının çoxaldılması (İnsert) \ Silinməsi (Delete) \ Adının dəyişdirilməsi (Rename) \ Rənglənməsi (Tab Color) \ Qorunmasi (Protect sheet) \ Kopyalanması və ya Yerinin dəyişdirilməsi (Move or Copy)
    • İş vərəqi strukturunun qorunması (Protect structure). Ümum işkitabının özünün qorunmasi .(Protect Workbook)
    • İş kitabında Yeni lent tabı yaratmaq.Yeni menyu qurmaq.Menyu daxilinə əməliyyat düymələri əlavə etmək. (Customize Ribbon)

     

    DƏRS 5

    • Genişləndirilmiş süzgəc. (ADVANCED FİLTİR)
    • Məlumatlara Tablo ( Table) əlavə etmək.Tablonun Dizayn (Design) lent tabı
    •  Format Data as a Table’ın istifadəsi və arxa fona ( BACKGROUND ) səkil əlavə eləmək.
    • İş vərəqinə müxtəlif obyektlərin əlavə edilməsi.(SmartArt, shapes,text boxes Picture,screenshot,bring forward,send backward.)
    • Copy as picture
    • Mətn funksiyalarından : Lower – Upper – CONCATENATE – Len –Rept.
    • İşvərəqinin PDF kimi yaddaşa verilməsi.
    • İşvərəqinin email kimi göndərilməsi.


    DƏRS 6

    • Page Layout lent tabının Page setup\Scale to feet\Sheet options bölmələri :Kitabın görünüş rejimləri.
    • Səhifələrin nömrələnməsi\səhifəyə başlıq əlavə edilməsi. (Header-Footer)
    • Çapdan qabaq görünüş.Çap düzəlişlərinin edilməsi.
    • Xanaların limitləndirilməsi. (Data validation)
    • Məlumatlara koment (comment) əlavə edilməsi\silinməsi.Kometin çapdan çıxarılması.
    • Hyperlink

     

    DƏRS 7

    • Məlumatlara Diaqramın-in əlavə olması.Diaqramla işləmək.
    • Məlumata Sparklin-ların əlavəsi
    • Məlumatların sütunlara paylanması (Text to columns)
    • Yapışdırma əməliyyatları. (Paste special)
    • Təkrarlanan dəyərlərin silinməsi (Remove dublicates)

     

    DƏRS 8

    • Nisbi,qarışıq,mütləq xanalar. (Absolute-Relative cells)
    • Xana və diapazonlara ad verilməsi.Ad-ların funksiyada istifadəsi. (Name manager)
    • Ayrı vərəqlərdəki məlumatları bir vərəqdə birləşdirmək .(Consolidate)
    • Sətir\sütunların bərkidilməsi. (Freeze panes)
    • Səhifənin yaxınlaşdırılması. (Zoom)
    • New window-Arrange all-Split-Hide-Unhide əməliyyatları
    • Fərqli vərəqlərə eyni anda məlumat yazmaq

     

    III. MS PowerPoint

    DƏRS 1

    • Home lent tabı : Clipboard \ Font \ Paragraph \ Drawing \ Editing \ bölmələrinin izahı. ( slayt necə yığılır )
    • İnsert lent tabı : Tables \ İllustrations \ Comments \ Header-Footer \ Text \ Symbols bölmələrinin izahı
    • Design Lent tabı : Theme \ Customize bölmələrinin izahı ( slayt necə dizayn vermək lazımdır )

     

    DƏRS 2

    • İnsert lent tabı : Şəkil albomu (photo album) necə hazırlanır.
    • İnsert lent tabı : Media bölməsi – mahnı videonun əlavəsi
    • Transitions lent tabı : Transitions \ Timing bölmələrinin izahı .Slaytlar arası keçitlərdə fərqlilik \ vaxtın ayarlanması.
    • Animations lent tabı : Animation \ Advanced animation \ Timing bölmələrinin izahı
    • Convert Video - Video qurmaq

     

    DƏRS 3

    • İnsert lent tabı : Link \ Action necə istifadə olunur.
    • Slide Show lent tabı : Start slide show \ Set up bölmələrinin izahı
    • Review lent tabı

     

    DƏRS 4

    • View lent tabı : Presentation view \ Master view \ Show \ Zoom \ Window bölmələrinin izahı
    • 4 dərs əsasında öyrənilən məlumatları istifadə edib fərqli Powerpoint çalışmaları ( praktika )

TƏDRİS METODU VƏ MATERİALLAR:

    Tədris metodu:

    • Təlimçi rəhbərliyi ilə nəzəri və praktiki dərslər;
    • Microsoft-un rəsmi tədris proqramı ilə MOS imtahanına hazırlıq

     

    Materiallar:

    • Videodərslər (e-training.az portalı vasitəsilə dərslərə çıxış);
    • Mövzular üzrə tapşırıqlar

SERTİFİKATLAR:

    Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin və “İnformasiya-Kommunikasiya Texnologiyalarının Tətbiqi və Tədrisi Mərkəzi”-nin sertifikatı